Bonusbarn?

Har jobbat idag, på favoritförskolan. Chefen ringde imorse.
Blev bara gladare och gladare desto närmare förskolan jag kom. Det är ju så roligt att jobba där. Gillar verkligen personalen och barnen. Det märktes tydligt att de hade saknat mig också, både barnen och personalen. Så det gick bra som vanligt att jobba.

När vi gick ut på eftermiddagen idag fick jag lite bonusbarn att ta hand om. Mina små sötnosar från den andra avdelningen som jag brukade jobba på förut. (Den gången jag hade ett långvik på över 5 veckor). De små sötnosarna kom ihåg mig och så fort de fick syn på mig sprang de fram till mig och pratade och höll mig i handen hela tiden. Två av de gick hellre med mig än med deras ordinarie "fröknar". Det var roligt att se. Det liksom "klickar" fortfarande mellan mig och den minsta tjejen på den avdelningen.

Självklart kunde jag fortfarande hålla koll på "mina egna" barn också.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

ååhh sötis PUSSS!!!

2011-11-09 @ 11:50:44
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Mmm

2011-11-10 @ 00:10:17
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0