En bit på vägen

Oj oj, vad timmarna bara flyger iväg. Så fort jag vaknade imorse var det att stressa iväg till Kista C för julklappsshopping med Nalle. Jackpot redan vid första butiken och sedan flöt det bara på. Alla julklappar är självklart inte inhandlade än, men några har jag hunnit med i alla fall. En bit på vägen känns alltid skönt.
4 timmar i Kistagallerian känns mycket fortare än vad det egentligen går.

Hemma sedan fortsatte jag med att städa och ta fram adventsljusstakarna. Bytte till julgardinerna också. Hela lägenheten är städad och till och med moppad nu. Lovely. Julmusik gick igång för första gången igår, för i år. Den spelades även idag under städningen. Så nu är det julkänsla här hemma.

Imorgon ska vi fortsätta vår jakt på de bästa julklapparna. 9 underbara personer ska få sina julklappar vid juletid. Och om 11 dagar sitter jag på flyget till Kanarieöarna! (Så då går det bort två veckors julklappsinhandling).

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Jag har inte ens börjat att handla julklappar. Men jag tänkte göra det nästa helg. Ska du med?

2011-11-27 @ 12:11:46
Postat av: Emelie

Kom och städa hemma hos mig nu så bjuder jag på fika ;P

2011-11-27 @ 22:09:14
URL: http://Emsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0