SketchUp kurs

Nu har jag vart på den första delen av SketchUp kursen. En inredningsdatakurs i 3D. Skitroligt att sitta och rita kuber och former i 5 timmar på datorn.
Framåt den sista timmen kändes det som att bygga hus på The Sims PC-spel. Jag gjorde ett rum med dörr och fönster, färgsatte och sedan var det bara att importera möbler. Superskoj. Tänk att jobba med det och få betalt för att typ spela The Sims på dagarna. Jag bangar inte på det.

Imorgon blir det fortsättning. Då skulle vi få en lägenhetsskiss att göra i 3D. Ska bli intressant. Längtar.

Nu ska jag iväg till mor och äta middag. Slaggar över där också för det finns ändå inget att göra här hemma. Nalle är borta på 3-dagarskryssning och jag orkar inte laga mat. Så kan lika gärna få lite sällskap av mamma.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0