Vilken helg det har vart

Jag har inte hunnit blogga en ända gång. Sorry for that. Knappt vart hemma liksom.

Igår (fredag) var det kalasfika med Nalles släkt för hans mormor fyllde år. Det blev kaffe, bulle och en söt prinsesstårta. Grattis Nalles mormor! 
Sen på kvällen åkte jag hem till Kicki med vin och glatt humör. Vi myste med mat, film och spel hela natten, tills klockan blev 5 på morgonen då det var dags för mig att åka hem och sova. Men skoj hade jag, eller vi för den delen.

Hann inte sova så länge förän det var dags att gå upp och stressa mig iväg in till stan för att möta upp Lina, Hugo och Nalle såklart för att äta middag på Vapiano och sen se Lena PH:s show på Cirkus. Trevligt.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0