Blir aldrig arg

Jag brukar inte bli arg, inte arg på riktigt liksom. Men idag var min tålamodsnivå på max. Jag pallar inte lika mycket nu när jag är sjuk.
Så efter att jag hade tjatat på samma unge tio gånger, vart tydlig och sagt vad jag ville, kokade locket över på min kastrull och jag slänge ut ungen från rummet. Gjorde jag rätt eller fel?

Någon måtta får det vara liksom. Och eftersom jag inte har några egna barn själv, vet jag inte riktigt hur.... ehm.... barn... jag... ehm..... fungerar.....
Men jag har kommit fram till att om jag skulle få egna barn skulle jag vara värsta curlingmamman men samtidigt vill jag ju ha "väldresserade" barn. Så någon blandning mellan curlingmorsa och bitter bitch.  

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Nämen du gjorde nog rätt och slängde ut ungen. Utomhus eller?

2011-09-08 @ 18:19:44
Postat av: Louise

Nej absolut inte. I hallen bara.

2012-02-17 @ 17:19:39
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0