En bra dag

Idag började jag dagen med en sovmorgon. Började klockan 11. Woho. Sedan gick allt bara bra på jobbet. Det är även lilllördag idag och jag har kommit halvvägs på mitt långvik.
Nu är det bara 2½ veckor kvar och sen får vi se vad som händer.

På jobbet har jag två små flickor som favoriserar mig. Det gör mig glad. De är ju så söta.
Så fort de får syn på mig kommer de genast fram och håller handen eller vill att jag ska leka med de. De går hellre till mig än till de andra förskolelärarna. Hehe. Känner mig hedrad.
När de två är ute på gården innan mig och jag kommer precis ut så springer de mot mig och går brevid mig och håller gärna min hand. Det är jätteroligt att se, för mig, men det kanske kommer bli jobbigt för de två sen när jag slutar där.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0