Muffins och tårta

Tack för en trevlig dag med min familj och släkt. Solen sken och jag hade längtat efter den här dagen hela veckan. Jag och Nalle åkte hem till min mamma på trippelkalas. Vi åt middag och fikade med mina hemmabakade vanilj-björnbärs-choklad-muffins och tårta. Det var supergott. Jag fick lite paket och mamma och mormor fick också paket.
Det var så mysigt och värmande i hjärtat att få träffa de igen.


När jag skulle köra hem sen gick bilen sönder. Något fel med kopplingen.... Happ, det var ju inte så bra. Nalle som har kämpat så mycket med den bilen de senaste månaderna och nu helt plötsligt utan förvarning lägger kopplingen bara av och dör. SUCK.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Mmm inte mer än rätt att du lagar Pärlan denna gång... Det är ju så gott som din bil också...

2011-09-19 @ 23:44:57
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Nja, det vet jag inte riktigt om jag kan hålla med om. Inte mitt fel att kopplingen dog

2011-09-20 @ 18:47:03
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0