Tårta på en torsdag

Har vart på Hugos kalas nu med kaffe och tårta. Behövdes ingen middag idag. Bara socker och grädde och vänner med glädje. Så nu är jag mätt och mår bra.

Imorgon är det jobb som gäller. Börjar klockan 8.30 och slutar runt 16.30. Hemma sen är det disk, städ, tvätt, träning och bak som gäller inför morgondagens kalas. Känner mig stressad men orkar f*n inte hålla på som en dåre. Den här veckan har det vart jobb och kvällsaktiviteter varje dag. Hinner varken träna, duscha eller äta hemma innan jag ska upp till jobbet igen. Men det är skönt att det är helg snart så jag kan ladda batteriet. Ha det gott för nu tänkte jag däcka på soffan.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0