Trots

Vi var bara fyra på dansen idag. Kicki var sjuk så det var jag och tre till tjejer som dansade till sen sämre poledanceinstruktören. Men det är ju så roligt, trots att det gör skitont på benen varje gång och trots att instruktören är så dålig.

Det gick bra på jobbet idag också, trots att det var ovanligt mycket kaos där. Vi var bara två barnskötare där på förmiddagen, sen blev vi tre och den sista timmen var jag själv med barnen. Det är inget oförväntat längre.

Imorgon börjar jag klockan 8 men slutar tidigt, klockan 15. Hoppas att det följs slaviskt. Vore skönt att få komma hem och ta det lugnt lite någongång. Men jag ska ju iförsig åka till banken och uträtta ett ärende efter jobbet.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0