Ingen bra start

Alltså vilken dålig start på dagen jag hade igår. Skyndade mig till bussen för jag hade ett ärende till polisen. Bussen kommer inte. Väntar lite till. Nästa buss kommer inte. Blir irriterad men väntar snällt ändå på nästa buss. Den kommer inte heller. Blir stressad och ännu mer irriterad. Till slut kommer det en buss.

På väg in till stan sedan, för att träffa tjejorna, blir det broöppning vid Henriksdal och jag får sitta och vänta ännu mer. Börjar bli riktigt stressad nu. Först missa tre bussar och sen broöppning. Men sen gick allt bra resten av dagen och jag hade roligt och festade på kvällen. Vitt vin, mat, chips, drinklekar och underbart gott sällskap.


Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0