Jag har hört att det är Valborg idag

Har du också hört det? Man ska tydligen fira Kungens födelsedag. Och ofta kan man gå till någon offentlig brasa och träffa andra människor på eller bjuda hem lite vänner på middag. Annars kan man sitta hemma och titta på tv också, eller som jag, storstäda hela lägenheten.


För många ungdomar är Valborg en anledning att dricka alkohol på. En festdag eller en kväll att dra till krogen på. Men för oss vuxna (?) är det en solig måndag.... ehm.......

......en fin dag att fira..... ehm.....

..........en vanlig dag att dricka vin på.

Jag ska städa klart huset men sen ska jag till Hugo och Lina på middag.
Ha en trevlig Valborg vänner och kom ihåg:

"Dricker du fort - Deckar du först".

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Skit i städningen och ha en trevlig Valborg. Kram kram

2012-05-06 @ 23:31:26
URL: http://Emsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0