Att duscha med kräftor

Efter andra kräftvittjingen blev det nästan en halv hink full. Runt 30 stycken kanske.
Sista vittjingen är klockan 6 imorgonbitti, men då hade jag tänkt att sova. Jag har gjort mitt nu. Lagt i burarna och vittjat vid två tillfällen. Så det räcker.
 
Sen så har jag duschat med kräftorna också. Eller alltså. JAG stod i duschen och DE låg i en hink på golvet brevid, i samma rum. Tillräckligt nära för att kunna ha ögonkontakt med de översta. Tillräckligt nära för att höra deras knäppande och gnisslande och krypande.
Hur ska jag klara av att somna när jag vet att de ligger halvdöa i en hink i badrummet? I väntan på att kokas levande (av någon annan i föreningen). De är äckliga råa men utsökta kokta. Jag måste helt enkelt tänka på något annat då.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Mmm, ser gott ut. När kan jag komma över på kräftskiva? ;)

2012-08-28 @ 13:51:18
Postat av: Louise

Ja, det är försent nu. Alla kräftor är borta, slut, uppätna. Goda var det också. Så det blir ganska svårt att komma hit på kräftskiva.

2012-08-31 @ 00:14:17
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hepp. Nästa gång kommer jag bara över. Utan förvarning. Mohahaha. ;P

2012-09-29 @ 14:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0