Flytt imorgon, packa idag

Idag ska jag packa, packa och packa. Samt hinna med att träna en sista gång också. Jag och Nalle ska hyra ett flyttsläp ikväll och packa bil och släp fulla med allt jag ska ha med till Småland. Möbler, kläder, köksprylar och allt möjligt. Det ska bli kul att flytta men det känns stressigt, tugnt och det är så mycket som ska göras ett jag bara vill lägga mig på soffan och kolla på film istället. Orkar liksom inte göra allt som ska göras.
  
Imorgon går flyttlasset. Tanken är att vi ska åka runt klockan 7 på morgonen. Tror att vi kommer att misslyckas med den tiden. Men vi ska åka på morgonen i alla fall. Restiden kanske tar, nu med släp, 7 timmar. Framme sedan ska vi måla om, lasta ut alla saker, lämna släpet och eventuellt lägga nytt golv. Helst bara på lördag.
 
Så det blir en hel del som ska göras. På måndag börjar det nya livet.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0