Jag hoppar ombord, överbord och under bord

Dagarna går så fort när man har semester. Distanskursen har tagit sommarlov och jag har knappt vart hemma.
 
Så idag passade jag på att träna lite. Tog en löprunda på 43 minuter. Skönt och avkopplande.  
Imorgon (lördag) blir det en dagstur med båten. Nalles segelbåt ska få sig en omgång bland vågor och alger. Vi ska ha med oss lite matsäck och njuta av skärgården. Ska bli trevligt. Fast jag är livrädd för att segla.  
Eller inte själva seglandet. Utan när båten lutar så mycket att jag tror att den ska välta när som helst. Och att jag då när som helst kommer att överge skeppet. Jag hoppar överbord innan båten välter liksom.
 
Och jag vill ju inte hoppa av i onödan direkt.
 

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Det kommer ju inte blåsa så så lutar det inte och inte kommer det gå frammåt heller... kommer säkert regna med... Bara var SKIT eftersom semestern är slut... :(:(:(

2012-08-11 @ 01:01:11
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Men det var ju hyffsat väder ändå. Sol i början, vindstilla, sedan molning, blåsigt och sist både sol och blåsigt.

Det lutade då lagom (för) mycket.

2012-08-13 @ 18:26:02
URL: http://turqoise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0