Jag målar nu igen

Jag målar lite idag! Fortsätter på årets tredje, min fjärde, oljemålningstavla. Snart är den klar. Woho. Jag gillar starkt färgerna på den. Många fina olika färger.
Men det är bara början av min målarkarriär så det blir ingen bild på den än. Plus så är det en present. Men bra blir den och roligt är det.
Makes me happy.
Den här tavlan målade klart i början av året. Jag gav bort den till min bror som födelsedagspresent. Både jag och min bror tycker om den tavlan. Jag slet och jobbade med den jättelänge och blev riktigt nöjd med den. Det är en tavla i 3D kan man väl säga att det är.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Vilken fin tavla. Föreställer det något eller är det bara "konst"?

2012-08-14 @ 13:05:04
Postat av: Louise

Det är bara konst.

2012-08-18 @ 17:18:00
URL: http://turqoise.blogg.se
Postat av: Sofie

Det är fin konst iaf. :)

2012-08-23 @ 11:34:05
Postat av: Louise

Tack så mycket

2012-08-29 @ 01:06:08
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0