Mår som jag förtjänar

Idag har jag mått som jag förtjänar.. efter gårdagens krogkväll med Kicki. Jag gick och la mig klockan 07.30 imorse och steg upp klockan 11-12 samma dag. Så det blev inte mycket sömn.
 
Kicki sov över hos mig inatt. Efter att vi hade käkat en dunderfrukost med nygräddat ugnsbröd, ägg och kaffe åkte hon hem till sig. Jag slöade lite framför datorn och tv:n några timmar innan jag och Nalle gick ut på en promenad. Som resulterade i ett spontanbesök på en restaurang för middagsförtäring. 
 
Sen gick vi hem igen. Mätta, trötta och varma. Både Nalle och jag fortsatte kvällen med att slöa framför datorn och tv:n sedan också.
Det var min dag det.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Varför skrev du inte att vi slapp betala den dagen för middagen??? :P

2012-08-21 @ 23:02:53
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Ja, vet inte. Har du fortfarande inte betalat eller?

2012-08-22 @ 12:13:27
URL: http://turqoise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0