Namnsdag

Så jag och Nalle har kört fram och tillbaka till Alvesta idag. Enkel väg ca 5 timmar. Övningskörde lite mindre än hälften kanske. Gick skitbra. Ovanligt bra faktiskt. Så visst fan kan jag köra bil minsann.
 
Det är min namnsdag idag också. Så Nalle bjöd på middag på restaurang ikväll. Nam nam.  
Fick även ett fint armband imorse. Turkost och silver. Jättefint. Och sen så har jag fått (hyra) lägenheten idag också. Så det blev en jättebra namnsdag idag. Den bästa på hela året.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Grattis (i efterskott)

2012-08-26 @ 15:21:39
Postat av: Emelie

Grattis

2012-08-27 @ 12:06:37
Postat av: Louise

Tack tack i efterskott

2012-08-29 @ 01:04:42
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0