Skepp o'hoj

Ska ut och segla med Nalles segelbåt idag. Vi ska ta en liten (lång) dagstur och bara njuta av vädret, äta god mat som vi har med oss, sola, kanske bada och självklart frysa en hel del när solen går i moln.  
Det ska bli kul. Jag gillar att vara ute på sjön och åka båt. Det är bara så synd att jag tycker att det är skitläskigt att segla. Men en jävligt snabb motorbåt som studsar fram på vågorna, det är roligt det.  
Mot sjön. Adjöss.
 

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Va mysigt det låter

Svar: Ja, det är det också
Turqoise

2012-08-12 @ 01:34:59
Postat av: Emelie

Ha det så kul

Svar: I will
Turqoise

2012-08-13 @ 13:25:25
Postat av: Louise

Det var mysigt, trevligt och kul. Jag älskar att vara ute på sjön, förutom att jag är rädd för att segla. Men det är ju mysigt och uppfriskande. Frisk luft.

2012-08-13 @ 18:23:15
URL: http://turqoise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0