Svidande men fin shopping

Fan, det här var ju inget bra. Jag skulle ju inte shoppa mer. Jag skulle ju bara träffa Kicki inne i stan. Möjligtvis ta en fika. Så blev det en fika på NK plus en tunika från H&M, två skrivblock från Åhléns och två diadem från Glitter.
Visserligen så behöver jag både skrivblock och diadem inom en snar framtid... men..... Och tröjan var ju så fin. Och för en gång skull inte turqouise.
Vi tittade även på en massa skor. Många skobutiker blev det. Kicki skulle ha ett par pumps och jag vill ha ett par klackskor i sneakersmodell, typ. Men det fanns inte någonstans. Jag har sett sånna på näten, men de fanns inte i några skobutiker alls.
 
Men jag ska ju inte shoppa mer. Måste spara till hösten då jag ska börja plugga nere i Småland.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Ja, skrivblock är nog bra att ha när du börjar plugga sen. Å tröjan ser fin ut. Diadem är alltidd fint att ha på sig också. Så så himla dåligt köp kan det inte ha vart. ;P

2012-08-15 @ 19:00:17
Postat av: Louise

Nä precis. Bra sagt (skrivet) Sofie!

2012-08-18 @ 14:42:02
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0