Trött som satan

Inte fan kunde jag somna inatt. Jag gick och la mig sent för att jag hade gått upp sent den morgonen. Men inte fan hjälpte det. Jag låg och vred och vände på mig i 1 ½ timme innan jag gick upp för att trötta ut mig.
 
Jag drack en halv liter vatten och sen började jag packa och lägga fram saker inför flytten på lördag. När jag inte kunde packa ihop mer grejer började jag rita en planritning på min nya lägenhet. Ritade även mina möbler skalenligt och kom fram till att min bokhylla inte får plats i min nya lägenhet. Klockan 4 på morgonen. Surt.
 
Bra, då vet jag att min hjärna fungerar alla tidpunkter på dygnet. Utan sömn innan. Känns ju kul att veta.....
Jag satt väl uppe i kanske 2 timmar innan jag gick och la mig igen för att försöka sova. Försöket upptog kanske runt 30 minuter innan jag kolapsade och äntligen kunde somna. Äntligen.
 
Nä, jag är inte bitter.....

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0