Vart är sommaren?

Det skulle ju vara kul att få lite färg på kroppen i alla fall. Jag nöjer med en rödbränd hud som fjällas bort efter en vecka, av solen, som jag brukar få i alla år. Men sommaren har inte kommit än. Solen har inte vart framme mer än en dag den här sommaren. Jag tror att det har regnat var- och varannan dag från och med juni månad. Det är tråkigt.  
Det är augusti nu och jag har inte bränt mig av solen än.
 
Imorgon ska vi förmodligen ut med båten i alla fall. Det blir en dagssegling med picknick ute i skärgården och fint väder. Kanske jag kan bada till och med? Det vore skoj. Och kallt.  
Nu ska jag ringa till min bästis Kicki och uppdatera mig lite. Ciao.
 

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Håller med. Det har vart en dålig sommar. Men lite sol har vi faktiskt fått också. Iaf jag.

2012-08-13 @ 13:27:16
Postat av: Sara

Vilken fin blogg du har

Svar: Tack så mycket!
Turqoise

2012-08-14 @ 13:28:40
Postat av: Louise

Ja lite sol har vi fått. Men inte mycket.

2012-08-18 @ 15:06:37
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0