Skol-update

Förra inredningskursens hemtenta är nu rättad och jag blev godkänd på denna. Egentligen fick jag till och med VG. Men jag vet inte om läraren vågar sätta ut det som slutbetyg. Hur som helst är jag nöjd med kursens resultat.
 
Nu läser jag försäljningskursen och idag var den roligaste dagen sedan skolstart. Idag gick vi igenom en beteende-modell som har fyra beteendedelar. Ett dominant beteende, ett socialt inflytande beteende, ett stabilt hjälpsamt beteende och ett kompetent beteende. Jag gjorde ett test för att se vilken grupp jag tillhörde och allt stämde perfekt. Läraren berättade om de olika beteendedelarna och det var väldigt träffande.Stämde helt.
 
Men roligt var det.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

du mest hjälpsam???

2012-12-18 @ 20:52:35
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Precis! Med andra ord, Toffel.

2012-12-22 @ 13:17:56
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0