Vänta lite nu

Skulle inte jorden gå under igår? Typ explodera och alla skulle dö? För typ tredje gången i år? Är jag i himlen eller lever jag fortfarande i detta snöiga landskap? Jag tror att jag lever. Det känns så. Jag känner glädje och jullycka. Granen doftar skog och kaffet smakar gott kaffe. Ja, jag lever i alla fall.  
Ska vi gissa på att jorden ska gå under nästa år istället? Och om inte det lyckas så kan vi ju gissa på att jorden går under år 2014 istället? Det verkar vara något spel att gissa ett datum längre fram och predika och argumentera för att jorden ska gå under då.
 
Jag börjar tröttna på dessa predikor. Jorden är stark! Jorden lever! Jorden kommer att ÖVERLEVA! Punkt.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0