*Host*

Jag hostar på nätterna och blöder näsblod på dagarna. *Host* Kommer ni ihåg för ett par dagar sedan då jag skrev om en j*la massa snor jag hade i näsan? Mmmm! *Host* Nu är det mest ett konstant blodlager i uppgångarna (näshålorna). Inte alls skönt.

Det rinner varken ut eller försvinner in. Tror att det kommer från allt nässpray jag använder varje dag, vilket jag måste göra på nätterna i alla fall för att kunna andas och somna. Vet inte hur jag ska klara mig utan nässpray då. Inte ett allternativ.

Annars håller jag på att jobba på dagarna. Fast jag är sjuk och borde ligga hemma. *Host* Ska tydligen jobba imorgon ockå och borde jobba på fredag, men då har jag sagt att jag inte kan längre. Jag måste få vila upp mig och hinna packa till en kryssning på fredag. Kommer f*n att gå in i väggen som 25 åring om det fortsätter så här. *Host*  

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0