Roligt träningspass

Vad är det för fel på mig? Har haft ont i huvudet hela dagen och nu efter träningen började jag må illa också. Vad ska jag göra för att bli frisk? Sova verkar ju inte fungera. Äta ordentlig verkar inte heller fungera. Träna eller inte träna spelar ingen roll. Alvedon eller inte verkar inte heller spela någon roll.

Men aja, jag ska inte gnälla. Tränade idag och det gick bra. Roligt som satan. Jag har en rolig tränare på torsdagar. Han har mer humor än muskler, om jag säger så. Vilket jag föredrar under träningspassen. Pratar mer än gärna också.

Nu sitter jag hemma, trött med huvudvärk och mår illa när jag står upp. Jag fryser och ska snart gå och duscha. Men jag orkar egentligen inte.
Undrar om jag ska jobba imorgon eller om jag får en till sovmorgon?

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0