Duktig idiot

Inte f*n kan man ljuga (omedvetet) heller.

Igår kväll skulle jag åka buss (på bussremsa) till träningen och tänkte säga ett par busstationer tidigare till busschauffören för att slippa stämpla så onödigt mycket. Ja, jag försökte fuska och tjäna 12.5o kronor på det. Men..

I busskön stod jag och tänkte "Norra Sköndal", "Norra Sköndal", "Norra Sköndal" o.s.v och så när busschauffören frågade vart jag skulle så sa jag "Masten" på en gång, som en ren reflex. Utan att tänka. Men va F-A-N då!

Ja, då fick jag stämpla en extra gång och förlorade drygt 12 kronor på kuppen. Smart Louise. Bra inplanerat. Men det måste väl ändå ha vart ödet som bestämde i slutändan, trots allt?

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0