Min chef har saknat mig

Eller ja, hon ringde mig igår och ville att jag skulle jobba ons-fre. Och lite lön på kontot sitter ju inte helt fel, så jag har alltså jobbat idag. På favoritförskolan. Så det gick jättebra att jobba där och roligt var det att vara tillbaka från decembers långa uppehåll. Jag kände mig som hemma där och det var skönt att vara tillbaka.

Hade rustat upp mig med vinterkläder för 30 minusgrader så tittade solen fram och det var riktigt fridfullt och skönt att vara ensam ute med fem barn på eftermiddagen. Frös inte alls.

Imorgon börjar jag klockan 9, en lagom tid att vara närvarande på jobbet. (Dock för tidigt för att jag ska kunna närvara i huvudet).

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0