Födelsedagsfest på Kumla Herrgård

På jobbet i fredags var alla ordinarie "fröknar" borta från "min" avdelning. Jag var där ensam med en ordinarie "fröken" från grannavdelningen samt en ny vikare som jag fick lära upp och guida hit och dit. Helt sjukt att jag som vikarie kände barnen bäst och fick lära upp en egen vikare.

Plus att jag fortfarande är förkyld och hostar på nätterna så att jag inte kan sova. Men jag klagar inte, söker bara lite förståelse och medlidande.

Men allt gick bra på jobbet fast det var jobbigt och jag var skittrött. Efter jobbet åkte jag hem och fixade iordning mig till Thomas 25 årsfest.

Festen blev bra och rolig. Vi var runt 15 personer där som skålade och firade vår kompis Thomas. Drickan smakade bra och det var trevligt att umgås med folk jag aldrig träffat tidigare. Vi lekte picturenary.
Tiden gick jättefort och jag åkte hem runt 5 på morgonen. Jag samåkte hem med en trevlig kille som jag träffade på festen. Vid Slussen, när vi väntade på bussen hem, tog vi en nattfika för att fördriva tiden.

Glögg och pepparkaka blev det. Det var gott. Juligt. Tack för denna kväll.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Jahaja, så du följde med honom hem... :-p

2012-02-10 @ 23:32:51
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Nej inte hem. Bara till Slussen.

2012-02-11 @ 01:10:07
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0