En lättnande känsla

Fan va skönt! Nu har jag äntligen blivit klar med uppgift 8 (av 15) på inredningskursen. Det känns så himla bra att skicka in den. Jag har lagt ner mycket tid på den. Flera veckor har varvats med plugg och semester. Nu slipper jag den ångesten.  
Jag har även fått respons av en lägenhet som jag har sökt till. Imorgon ska jag bli uppringd av ägaren så kanske vi kan bestämma lite mer om kostnader, besöksdag och framtidsplaneringar. Ska bli jätteintressant och höra vad han säger.  
Efter dessa två glada ting blev min löpträning idag mycket roligare än vanligt. Jag sprang omkring och smålog för mig själv samtidigt som jag ökade farten och sprang två minuter snabbare än vad jag brukar springa på. Helt otroligt.
 
Så just precis nu känns allt så himla bra.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Fan vad glad jag blir av att du mår bra!!! PUSS PUSS PUSS

2012-07-30 @ 10:46:42
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Sofie

Hur gick det med lägenheten då?

2012-08-13 @ 19:01:13
Postat av: Emelie

Va bra. Roligt att höra (läsa).

2012-08-15 @ 13:20:09
Postat av: Louise

Jag håller fortfarande på att leta efter en lägenhet. Men det är en stor efterfråga på just ettor å tvåor så de går åt fort.
Jag har sökt många och väntar just nu på svar. Ska söka några till imorgon. Det finns inte så många heller. Men det löser sig.

2012-08-16 @ 13:03:39
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0