Jahapp, då var jag hemma igen

Nu har jag lämnat Hälsingland och övningskört hem i spöregn, dålig sikt och tränat på att köra om långsamma fordon. Jäklar vad regnet öste ner där ett tag. Såg inte mer är 5 meter framför bilen, ja knappt det heller. Det var lite smått obehagligt faktiskt.  
Men så fort Nalle skulle ta ratten och köra den sista biten hem blev det tvåfilit och solen kom fram. Givetvis. Inte ett dugg obehagligt.
Men jag verkar ha otur med vädret nästan alltid när jag ska köra. Jag är nästan bättre på att köra i regn, mörker eller snöstorm än vanligt ljust uppehållsväder. Happ.  
Nu är resväskan uppackad i alla fall. Även all mat och dryck som vi har haft med oss. Trött blev jag nu också. Seg. Ska ta det lugnt nu ett tag innan jag går och lägger mig. Ha en fin kväll.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Välkommen hem

Svar: Tack tack
Turqoise

2012-07-02 @ 12:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0