Kan inte sluta tänka på det

Shit, jag kan inte slutat tänka på det. Att jag ska börja skola i Älmhult snart. Det cirkulerar i huvudet på mig, dag som natt. Plus allt annat, som uppkörning och allt bo-i-villa-snack till exempel.

Och som läget är nu kommer det bli jättejobbigt för jag har inte hittat någonstans att bo än.  
Sedan 2008 har jag inte gått i någon skola. Då var det bara en termin på Folkuniversitetet. 
Det kommer kännas konstigt. Jobbigt men kul. Vet inte hur jag ska göra med boendet bara.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Va kul att du kom in ändå. Grattis igen. Det kommer gå jättebra.

Svar: Tack. Jag hoppas att det kommer gå bra. Saknar bara en lägenhet där nere. Men det löser sig.
Turqoise

2012-08-06 @ 23:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0