Tillbaka till pluggeriet

Då har jag pluggat lite idag då. Ritat planritningar och skissat på rum. Försöker komma ikapp lite, men det är långt kvar. Som tur är kan jag lämna in uppgifterna när jag vill, så egentligen ligger jag inte efter.  
Ska ut och springa nu också. Måste komma tillbaka till min gamla rutiner. Fungerar som bäst då. När dagarna är redan förbestämda vad jag ska göra och jag bara följer slavisk dagsschemat. Utan att säga emot.
 
Det var två veckor sen sist jag tränade. Får se om kroppen pallar med att springa. Midsommarmaten var väldigt god, om jag säger så.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Ja fast lite variation skadar ju inte. ^..^

2012-08-06 @ 23:42:04
Postat av: Louise

Nä absolut inte. Variation är bara bra. Inom rimliga mängder.

2012-08-15 @ 14:18:49
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0