Vänner på besök

Vi är uppe i Hälsingland nu, jag och min sambo. Vi har inte gjort så mycket än förutom att handla lite mat.
 
Kicki och Danne kom över och hälsade på idag. De har också landställe i Hälsingland och var över på en fika här innan de skulle vidare hem till Stockholm. Skoj.  
Jag har tagit en paus från semestern och sitter och pluggar lite, ja förutom att kolla mailen och skriva detta inlägg nu då. Jag ska redigera lite inredningsbilder och göra ett kollage och sedan kan jag (äntligen!) skicka in uppgiften.
 
Så vi hörs en annan gång. Om ni har sol över i Stockholm (eller någon annanstans) så skicka över den hit till Hälsingland nu. Bye bye.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0