En torsdag som idag

Vad skönt det ska bli att träna igen. Ärligt talat ser jag fram emot det och tycker det är kul att träna. Oftast.

Idag tänkte jag köra ett skivstång och spinningpass. Har i för sig tröttnat lite på, eftersom jag har gjort det 6 månader nu, varje vecka. Men varannan torsdag är det en rolig och bra tränare som håller i det. Då blir jag bara gladare och mer motiverad att träna.

Igår var jag ute och promenerade i 45 minuter. Jag försöker hålla ut nu och träna så mycket som möjligt innan midsommar då jag bara kommer smälla i mig en massa mat och inte orka träna efter det.

Plus så går träningskortet ut den sista juni också. Synd. Vet inte vad jag ska göra efter det.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0