Inredaren monterar möbler

Jag tränade skivstång idag på eftermiddagen. Det kändes ovanligt lätt, fast jag hade samma vikter som jag brukar ha. Kanske har blivit lite starkare? Hoppas på det i alla fall.

När jag kom hem sedan monterade jag upp badrumsskåpet, som jag byggde ihop igår. Det gick mindre bra. Men efter mycket slit och kämp så sitter det nu på badrumsväggen.

Jag har duschat och tagit hand om disken och nu är jag helt slut i kroppen. Huvudet också för den delen. Ska nog gå och lägga mig snart.


Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Fint men va högt upp den sitter.

Svar: Japp. Det satt ett gammalt skåp där innan. Jag använde bara samma hål.
Turqoise

2012-06-19 @ 16:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0