Nervositet kryper fram

På torsdag ska jag på skolantagningsintervju nere i småland, som jag tidigare berättade om för några dagar sedan. Jag har känt mig lugn och inte alls nervös hittills. Men jag kan inte sluta tänkt på det.

Nervositetet kryper sakta fram och snart har jag den i halsgropen som vanligt. Den ökar för varje dag som går och på torsdag morgon kommer jag darra som ett asplöv, harkla mig och bli tyst. Som jag brukar bli när jag är nervös över väldigt viktiga saker. Men låt mig lyckas ändå.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Ta det bara lugnt så kommer allt gå jättebra

2012-06-06 @ 19:29:45
Postat av: Emelie

Det kommer gå jättebra. Jag håller tummarna.

2012-06-08 @ 12:10:33
URL: http://Emsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0