Låtsas vara frisk nu

Jahapp, då är det bara att bita i det sura äpplet, ta sig i kragen och kämpa för nästa vecka. Jag har nu vart sjukledig en hel vecka med soffligg, plugg och tv tittande men nästa vecka kan det eventuellt (förmodligen) bli jobb och slit. Ska tillbaka till träningen på tisdag också. Får se hur det går. Men måste komma igång nu. Kan inte gå runt och vara sjuk hela tiden.
Jag får helt enkelt låtsas att jag är frisk nu.

Jag hostar fortfarande och är täppt i näsan varje eftermiddag eller så fort jag lägger mig ner. Men det blir inte så roligt att läsa en blogg som handlar om hur sjuk jag är hela tiden. Så jag försöker att undvika det, för er skull.

F*n, när jag var liten och gick i grundskolan, då var jag aldrig sjuk. Från klass 1 till 5 var jag sjuk bara en endaste fredagseftermiddag och fick gå hem från skolan. Måndagen därefter var jag frisk igen och gick till skolan.

Nu ska jag vara glad om jag kan vara frisk en vecka.... Ett par dagar i alla fall.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0