Pastellgrönt

Egentligen borde jag inte visa upp de nya byxorna jag köpte igår, eftersom de har legan nerknölade i en påse i 20 timmar och fått fina väck överallt. Men gör jag inte det nu kommer jag att glömma bort det. Så här är de.

Mina nya byxor från Gina Tricot, i vårens färg, pastell-mint-grönt. Älskar verkligen färgen. Tänkte köpa ett par lila också, men de fanns inte i min storlek. Ska kanske inviga de idag när jag ska över till svärföräldrarna. Hur som helst, ha en trevlig helg. Kramar från den lite mer friskare Louise.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Ja de är skitsnygga. Jag har ett par liknande i ljusblått. Väldigt snygga.

2012-03-19 @ 12:25:09
Postat av: Louise

Jag gillar verkligen de här byxorna. De är supernajsa.

2012-03-19 @ 21:11:49
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja de är jättefina. Verkligen. :)

2012-03-20 @ 20:23:31
URL: http://Emsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0