Salt + Vatten = Frisk?

I eftermiddags var jag och fikade hemma hos Nalles föräldrar och skrev på lite papper också. Nalle var där också och vi åt nybakad äppelpaj med vaniljsås och drack kaffe.

Fick höra där att för att lindra min slämpropp jag har i bihålorna ska jag dränka näsan i koksaltlösing och rensa gångarna. Jag har aldrig gjort sånt förut men jag är öppen för alla förslag att bli av med min hemska förkylning. (Jag måste ha fått något virus egentligen för den här "förkylningen" är inget att leka med. Den håller mig vaken om nätterna. Den kväver mig långsamt. Jag går runt och "snarkar" dygnet runt...) Anyway. 

Jag har precis gjort min egen saltlösning och ska snart pressa in den i näsan. Då kommer det spruta tillbaka ut ur alla ansiktshål jag har, näsan, öronen, munnen och kanske till och med ögonen. Men om det är sättet jag måste göras för att bli frisk så är det bara att bita ihop och göra det. Hehe.... "bita ihop"...... Wish me luck.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0