Shopping, bandy och milkshake

Fan, jag skulle ju ha pluggat idag. Så blev det shopping med Kicki istället.
Och träffar man Kicki kan allt hända.

Köpte ett par byxor i vårens modefärg, pastellgrönt. Vår:iga och skitsnygga.
Oj så modern jag känner mig nu. Sedan blev den en fika hemma hos Kicki med Milla och Danne. Jag träffade mamma och bror hemma hos mamma, för att jag skulle hämta en sak där också.

Sedan slutade kvällen med att vi åkte till Linkan och såg på bandymatchen mellan Hammarby och Söderviken eller vad de nu hette. Jag, Kicki, Danne, Thomas och Linkan. Men vi drack drinkar och gjorde hemmagjord milkshake och hade det supertrevligt också. 

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Lämnade stackars mig ensam hemma sjuk å eländig... :-(

2012-03-18 @ 22:54:06
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Japp, men du var ju typ inte sjuk heller.

2012-03-19 @ 21:09:13
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0