Sjukledig

Jag är sjuk och har legat ett helt dygn på soffan och sovit med feber, hosta och huvudvärk. Har knappt ätit eller druckigt något, bara tagit en massa mediciner.

Sjukskrev mig imorse, efter många obesvarade samtal till chefen, eftersom jag skulle ha jobbat veckan ut. Usch, så här sjuk har jag nog aldrig vart. Det är riktigt jobbigt. Jag hostar så att jag håller på att kvävas. Har kallsvettats hela dagen med en sprängande huvudvärk.

Det har vart riktigt jobbigt, ifall någon undrar hur jag mår. Nu ska jag försöka sova lite till och hoppas att jag mår bättre imorgon.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Usch då. Krya på dig

2012-03-02 @ 11:59:20
URL: http://Emsi
Postat av: Lina

Låter fruktansvärt tråkigt du. Krya på dig :/

2012-03-02 @ 14:36:49
Postat av: Sofie

Krya på dig

2012-03-02 @ 15:02:01
Postat av: Louise

Tack så mycket.



Jag ska försöka att krya på mig.

2012-03-02 @ 15:56:31
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0