Slut på helgen

Jag är fortfarande dundersjuk, men febern är borta och jag är inte sängliggande längre. Så jag ska jobba imorgon, halvtid. Ska jobba eftermiddagar denna vecka, eller i alla fall till på onsdag, om jag orkar. Jag åker dit på måndag och får väl känna efter hur det går.

Jag får väl knarka en massa alvedoner innan jag anländer till jobbet. Plus nässpray och hostmedecin och naturläkemedel....

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Men är inte du sjuk? Då ska du väl inte jobba?

2012-03-05 @ 09:26:35
Postat av: Louise

Jo det är jag fortfarande. Men jag måste jobba lite ändå. Jag tar det lugnt ändå. Pallar jag inte så får jag väl gå hem och vila mig.

2012-03-05 @ 21:04:02
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0