Snoret rinner under solens varma strålar

Jag sitter hemma och tittar på filmen "The Mask" med Jim Carrey. Ganska underhållande. Snacka om överskottsenergi den mannen har.

Tidigare idag har jag vart inne i stan och letat efter hobbybutiken Kreatima, som jag trodde låg vid Sveavägen, men som de nu har flyttat långt borta på Kungsgatan. Jag gick fram och tillbaka längs gatorna i säkert en halvtimme innan jag hittade butiken.

Det var jobbigt att gå omkring så mycket när jag har vart sängliggande i två dygn. Jag svettades hela tiden fast det var kyligt ute. Men jag kände att jag måste röra på mig lite. Plus behövde jag köpa saker till min kurs som var väl den största anledningen till att jag lämnade huset. Ja just det, jag har inte sagt något om kursen än men jag har börjat på en inredningskurs nu.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0