Uppdatering

Jag vill egnentligen skriva något fascinerande här på bloggen idag. Men jag har inget skoj att skriva om....

Så här kommer lite tråkig uppdatering:
Jag har inte jobbat något denna vecka. Jag har pluggat och läst till min kurs istället. Det går inte så fort fram och det är jobbigt men ganska kul ändå. Min rygg tar skada för jag sitter som en ostbåge. Jag var och tränade igår. Först fick jag blixtrande syn och dunkande huvud av skivstången men inte ont i benen som jag tränade just då. Sedan gick det över och jag blev torr i halsen i slutet av spinningpasset istället. Men annars gick det bra och jag tog det riktigt lugnt. Ska träna på torsdag också.

Annars så ska jag väl fortsätta att plugga idag. Ska även till Rolle och Petra på middag ikväll. Ha det gott.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0