Denna soliga dag

Denna soliga och varma dag har jag suttit inne, framför datorn och pluggat. Måttligt kul, men jag ligger lite efter nu efter Valborg och långledigheten och måste komma ikapp.

Så denna dag har jag än så länge:

Pluggat               [X]
Köpt bussremsa  [X]
Tränat kondition [X]
Äta middag         [  ]

Denna dag har jag alltså tränat. Provade Indoor Walking för första gången. Det är en ny träningsform där man står på en cross trainer och gör olika rörelser. Man tränar mest konditionen men även balans och benstyrka.
Det var faktiskt jobbigt. Jag har egentligen inte tränat konditionen på hela året. Bara korta spinnpass, men inget som det här, en tyngre variant av att jogga i 45 minuter.

Och eftersom jag har suttit inne hela dagen och missat solen åkte jag till träningen i shorts, tjocktröja och solbrillor och passade på att njuta av värmen och solen det sista som fanns kvar.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0