Hemma från Hälsingland

Nu har vi kommit hem från Hälsingland. Ja, det var dags för hemfärd idag.
Jag körde från Gävlebro hem till lägenheten och det gick jättebra. Motorväg, mörker och vägarbetsområden längs Essingeleden, men det gick bara bra. Som fina fisken.

Jag har även bokat upp två körlektioner i sommar. Jag behöver nämligen lära mig köra med nya bilar om jag ska klara av uppkörningen. Och helst få lite mer tips och trix med körningen. Men annars går allt jättebra och jag borde ha ett körkort detta år i alla fall.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Va bra att du har bokat körlektioner. Tar du körkortet då också eller?

2012-05-31 @ 12:19:13
URL: http://Emsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0