Denna Valborg

Då var denna Valborg över. Jag har kommit hem men mår väl sådär. Men solen skiner och gör mig gladare.

Snabbinfo om mitt Valborgsfirande:

Jag och min kille tog bussen till Vendelsö, till Hugo och Lina, där även Micke och Fredrik var. Vi drack en jordgubbsfördrink och startade grillen sedan.

Till middag åt vi grillad fläskfilé, grönsaksgrillspett, rotfrukter i ugn, grönsallad och en massa såser och vitlöksbröd. Det var supergott. Yummie.

Efter en lång diskussion gick vi tillslut ut till en majbrasa 30 minuter bort och tittade på en mesig liten eld. Men det var alldeles för mycket folk där för den lilla ytan så vi tittade en liten stund och sedan gick vi hem igen.
Hej långpromenad i klackskor. Hej skavsår. 

Tillbaka till huset sen så drack vi lite drinkar och käkade efterrätt. Varma bär med vit choklad och vaniljglass. Me like. En efter en började decka ihop (av trötthet...) och tillslut var det bara jag och Lina kvar som var vakna. Vi spelade spel, drack lite fler drinkar och sedan gick även vi och la oss. Kanske inte så jättesent. Men.... 

Det går fort när man har roligt, det kan jag säga i alla fall. Eller hur Micke?

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0