Ett väldigt farande

Jag har vart en sväng hos mamma idag. Hälsade på. Fikade. Fick med mig lite grejer till Ettan i Småland också. Lite julpynt och grejer till skolan. Tygprover bland annat.
 
Åkte förbi Colorama för att få lite färgprover och kolla på kulörer, men de hade inga lösa färgprover som jag kunde få. Men lite NCS-beteckningar kunde jag ta med mig i alla fall.
 
Sedan blev det en sväng till Nalles föräldrar för att från början bara hämta honom och köra hem sedan. Men det slutade med att jag blev bjuden på fika och sedann middag framåt kvällen.
 
Så jag åkte hem för att plugga och skriva några rader på tentan, för att sedan åka tillbaka till svärföräldrarna på middag. Så det är så det ligger till för tillfället. Plugg alltså..... hemtentan ska bli klar......

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0