Pluggar 50-tal

Hej allehopa.
Jag sitter och pluggar på biblioteket. Försöker få fram information om
50-talet. Går väl sådär med just den biten. Men intressant är det.
När jag kommer hem till Ettan igen ska jag städa och fixa lite, för imorgon kommer Nalle ner hit och hälsar på. Så då måste det se fint ut i alla fall.
Det ska bli skoj att han kommer och hälsar på. Jag längtar så.
 
Han stannar till på söndag. Men jag vet inte vad vi ska hitta på här då. Det finns ju inget skoj här i Alvesta direkt. Kanske blir en sväng till Ikea i Älmhult, eller shopping i Växjö, eller kanske bara ett restaurangbesök här i Alvesta. Jag vet inte. Spelar egentligen ingen roll. Bara att han kommer.
 
Det skulle ju vara bra, i försig, om han kunde hjälpa mig att installera tv:n också. Men vi får väl se vad vi hittar på.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0