Snart är jag hemma

Snart är jag hemma i Stockholm igen. Sitter fortfarande kvar på tåget och har en timme kvar ungefär. Skönt.
Sitter och pysslar lite med datorn. Uppdaterar mig.  
Tentan igår då. Ja, jag tror att den gick bra. Kändes som ett godkänt i alla fall, men det säger jag inte för då blir det bara IG.
 
Efteråt blev det party i Växjö med middag och några cider. Med skolklassen. Det var roligt. Kul att få umgås utanför skolans väggar.
Men det blev inte så sent. Sista tåget skulle ha gått kl. 22.25. Men det kom aldrig och jag fick åka med ersättningsbuss istället. Mmmm, alltid lika kul med kommunaltrafiken.
 
Men snart är jag hemma i alla fall. Skönt. Ha en fin kväll. Så höres vi.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0